Soloselvstændig

Soloselvstændig

Soloselvstændig eller iværksætter? Fordele og ulemper ved livet som eneste ansatte og jagten på frihed og fleksibilitet fremfor vækst.

3x3x3

3x3x3: vision, strategi og produkt

3x3x3 er et lean-perspektiv til udvikling af virksomhedens tre årige vision, tre måneders strategi og tre uger lange produkt eksperimenter.

Kundeværdier for virksomheder

Kundeværdier for virksomheder

Kundeværdier for virksomheder er produktet/servicens værdier indenfor inspirerende, individuelle, forretningsmæssige og funktionelle værdier.

Kundeværdi forbrugere

Kundeværdi for forbrugere

Kundeværdi for forbrugere er produktet/servicens værdier indenfor social indflydelse, livsændring, følelsesmæssige og funktionelle værdier.

Niche marked

Niche marked

Niche marked er et segment af markedet, som virksomheden har specialiseret indenfor, og kan skabe en levedygtig forretningsmodel i.

EFU model

EFU model

EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst

Jobs to be Done

Jobs to be Done

Jobs to be Done er en metode til innovation af produkter/services, ved at forstå, hvad kunden virkelig ønsker at opnå i bestemte situationer.

Branding fokus

Branding fokus

Branding fokus sikrer at kunderne husker virksomheden for det du ønsker, gennem fokus i produkter, funktioner, marketing, budskab og kanaler.

Brand positionering

Brand positionering

Brand positionering placerer virksomheden tydeligt i markedet og målgruppens bevidsthed, gennem et skarpt fokus på det unikke i virksomheden.

Brand arketyper

Brand arketyper: 12 virksomhedspersonligheder

Brand arketyper er 12 virksomhedspersonligheder, der giver virksomheden genkendelighed overfor kunderne og en rød tråd i din kommunikation.

Visuel identitet

Visuel identitet – indhold og eksempel

Visuel identitet til din virksomhed gennem syv dele, så du kommunikerer dit brands identitet – og sikrer et ensartet udtryk hver eneste gang.

Logodesign

Logodesign gennem tre enkle regler

Logodesign udarbejder logoet, virksomhedens ansigt udadtil, der skal overholde tre overordnede regler og findes i syv forskellige typer.