Content Marketing strategi

Content Marketing strategi

Med en Content Marketing strategi får du en tydelig retning, og sikrer at du producerer succesfuldt indhold – både for dig og din målgruppe.

Content Marketing, Wenzheng Hu

Content Marketing for begyndere

Content Marketing handler om at lave kvalitetsindhold, der oprigtigt hjælper dine kunder – og samtidig sælger uden at være en salgstale.

SOSTAC, Roberto Nickson

SOSTAC marketingplanlægning

SOSTAC modellen planlægger din virksomheds marketingstrategi og marketingplan fra start til slut, igennem seks overskuelige faser.

Forretningsmodellen trin for trin, Geran de Klerk

Forretningsmodellen trin for trin

Forretningsmodellen trin for trin gennemgår 10 trin i udviklingen af en succesfuld forretningsmodel med Business Model Canvas.

Innovation af forretningsmodeller, Joseph Barrientos

Innovation af forretningsmodellen

Innovation af forretningsmodellen kan ske ved at stille fire spørgsmål, der udfordrer branchestandarden, til din Business Model Canvas.

Business Model Environment, Rune Haugseng

Business Model Environment

Business Model Environment undersøger, hvordan industrikræfter, markedskræfter, økonomikræfter og trends påvirker din forretningsmodel.

Value Proposition Canvas, Lina Trochez

Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas er et tillæg til Business Model Canvas, der zoomer ind på matchet mellem Kundeprofilen og virksomhedens Værditilbud.

Business Model Canvas, Jeremy Thomas

Business Model Canvas

Business Model Canvas er en skabelon til et give et overblik over din forretningsmodel – gennem modellens 9 byggesten og indbyrdes relation.

Hvad er en forretningsmodel? Mihai Lazar

Hvad er en forretningsmodel?

Hvad er en forretningsmodel? Modellen beskriver hvordan virksomheden skaber, leverer og fanger værdi – altså hvordan du tjener penge.

Inbound Marketing for begyndere, Chris Lawton

Inbound Marketing for begyndere

Inbound Marketing for begyndere hjælper dig med at føre din målgruppe igennem metodens fire faser, så de går fra fremmede til ambassadører.

Købsrejsen, Caleb Jones

Købsrejsen: kundens vej til købet

Købsrejsen er en måde at forstå kundens rejse fra opmærksomhed, over overvejelse, frem til beslutningen omkring købet af produktet/servicen.

PESO modellen, Yan Ming

PESO modellen til marketing overblik

PESO modellen giver dig et overblik over din marketingindsats, og dækker områder til at skabe og dele indhold der får omtale og engagement.

Marketing for begyndere, Andrew Measham

Marketing for begyndere

Marketing for begyndere gennemgår hvad, hvorfor, hvor og hvordan omkring marketing – og oversætter branchens forkortelser til begyndere.