Lean Canvas, You X Ventures

Lean Canvas

Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.

Feedback Loop, Tine Ivanic

Feedback Loop

Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.

Minimum Viable Product, Alvaro Reyes

Minimum Viable Product

Minimum Viable Product er en metode til at indsamle reel feedback på nye koncepter, for at afklare om idéen virker i den virkelige verden.

Purple Ocean Strategy, Jorgen Hendriksen

Purple Ocean Strategy

Purple Ocean Strategy er et værktøj, der benytter idéer fra Blue Ocean Strategy til at finde et nichemarked mellem det blå og røde ocean.

Hul i markedet, Sammie Vasquez

Hul i markedet og marked i hullet?

Det er ikke nok at finde et hul i markedet, der skal også være et marked i hullet – så du matcher dit nye produkt med et reelt kundebehov.

Innovation, Should Wang

Innovation for begyndere

Innovation for begyndere kan ske gennem forskellige typer af innovation og spørgsmål frem mod idéer, som løser uløste problemer i markedet.

Content Curation

Content Curation: deling af andres indhold

Content Curation er deling af andres værdifulde og relevante indhold med din målgruppe, for at opbygge autoritet og netværk i din branche.

Content Distribution

Content Distribution

Content Distribution er nøglen til at få dit værdifulde og relevante indhold ud til målgruppen – via de mest effektive kanaler.

Content Marketing kalender

Content Marketing kalender

Din Content Marketing kalender giver overblik over din Content Marketing – ved hjælp af en redaktionel kalender, årshjul og udgivelsesplan.

Content Marketing strategi

Content Marketing strategi

Med en Content Marketing strategi får du en tydelig retning, og sikrer at du producerer succesfuldt indhold – både for dig og din målgruppe.

Content Marketing

Content Marketing for begyndere

Content Marketing handler om at lave kvalitetsindhold, der oprigtigt hjælper dine kunder – og samtidig sælger uden at være en salgstale.

SOSTAC

SOSTAC marketingplanlægning

SOSTAC modellen planlægger din virksomheds marketingstrategi og marketingplan fra start til slut, igennem seks overskuelige faser.

Forretningsmodellen trin for trin

Forretningsmodellen trin for trin

Forretningsmodellen trin for trin gennemgår 10 trin i udviklingen af en succesfuld forretningsmodel med Business Model Canvas.

Innovation af forretningsmodellen

Innovation af forretningsmodellen

Innovation af forretningsmodellen kan ske ved at stille fire spørgsmål, der udfordrer branchestandarden, til din Business Model Canvas.

Business Model Environment

Business Model Environment

Business Model Environment undersøger, hvordan industrikræfter, markedskræfter, økonomikræfter og trends påvirker din forretningsmodel.