SEO for begyndere, Matt LaVesseur, Unsplash

SEO for begyndere

SEO for begyndere gennemgår fire søjler af søgemaskineoptimering – og klæder dig på til snakken om SEO samt peger dig i retning af mere info.

Hjemmeside tips, Emmanuel Kontokalos, Unsplash

100 hjemmeside tips

100 hjemmeside tips med værktøjer, tips og tricks indenfor design, tekst, søgemaskineoptimering og meget andet på din hjemmeside.

Den perfekte hjemmeside formel, David Wirzba

Den perfekte hjemmeside formel

Den perfekte hjemmeside formel, er en matematisk udregning af de positive og negative variabler, der tilsammen danner en perfekt hjemmeside.

Google Analytics guide, Robert Ruggiero

Google Analytics guide

Google Analytics guide for begyndere, der giver dig en gennemgang af alle de vigtigste begreber, funktioner og rapporter i Google Analytics.

Hvad er Google Analytics? Kai Wenzel, Unsplash

Hvad er Google Analytics

Hvad er Google Analytics? Analytics er en web-analyse, der viser, hvor dine brugere kommer fra, hvad de gør og hvor de forlader hjemmesiden.

Marketingplan, Brandi Redd, Unsplash

Marketingplan

Med en marketingplan skaber du et overblik over dine daglige aktiviteter, og får et værktøj til at styre, hvem der gør hvad, hvornår.

Marketingkanaler, Daniel Lincoln, Unsplash

Marketingkanaler

Marketingkanaler er din vej til målgruppen, og kan opdeles i forskellige metoder, der skaber et match mellem virksomheden, kanalen og kunden.

Marketingmodeller, Timur Kozmenko

Marketingmodeller

Marketingmodeller er værktøjer til at se samspillet mellem din virksomhed og kunder oppefra, så du kan kommunikere din strategi tydeligt.

Marketingstrategi, Luis Eusebio, Unsplasj

Marketingstrategi

Denne marketingstrategi guide handler om relationen mellem virksomhed, kunder og kanaler – samt hvilke mål og modeller du kan arbejde med.

Optimeringsplan, Dan Gold, Unsplash

Optimeringsplan i Growth-Driven Design

Optimeringsplanen i Growth-Driven Design giver et overblik over mulighederne i hjemmesideoptimeringen, så du og dit team kan holde fokus.

Lanceringsplatformen: den uperfekte hjemmeside, Andy Holmes, Unsplash

Lanceringsplatformen: den uperfekte hjemmeside

Lanceringsplatformen i Growth-Driven Design opbygger en hjemmeside med fokus på “need to have” fremfor “nice to have” indhold og funktioner.

Hjemmesidestrategi, Taruf Khan, Unsplash

Hjemmesidestrategi i Growth-Driven Design

Hjemmesidestrategi handler om at have styr på virksomheden og brugernes mål med hjemmesiden – inden du går i gang med selve webdesignet.

Growth-Driven Design - Francesco Gallarotti

Growth-Driven Design: moderne webdesign

Growth-Driven Design er en moderne webdesignmetode, der ikke ser lanceringen som slutningen af projektet, men starten af en løbende proces.