Virksomhedsnavn: 7 tips til det gode navn
Det gode virksomhedsnavn overholder de lovmæssige regler, og bør derudover følge disse syv retningslinjer for et succesfuldt virksomhedsnavn.
Det gode virksomhedsnavn overholder de lovmæssige regler, og bør derudover følge disse syv retningslinjer for et succesfuldt virksomhedsnavn.
Branding for begyndere gennemgår, hvad branding er, og hvordan du aktivt kan brande din virksomhed gennem navn, logo og visuel identitet.
Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.
Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.
Minimum Viable Product er en metode til at indsamle reel feedback på nye koncepter, for at afklare om idéen virker i den virkelige verden.
Purple Ocean Strategy er et værktøj, der benytter idéer fra Blue Ocean Strategy til at finde et nichemarked mellem det blå og røde ocean.
Det er ikke nok at finde et hul i markedet, der skal også være et marked i hullet – så du matcher dit nye produkt med et reelt kundebehov.
Innovation for begyndere kan ske gennem forskellige typer af innovation og spørgsmål frem mod idéer, som løser uløste problemer i markedet.
Content Curation er deling af andres værdifulde og relevante indhold med din målgruppe, for at opbygge autoritet og netværk i din branche.
Content Distribution er nøglen til at få dit værdifulde og relevante indhold ud til målgruppen – via de mest effektive kanaler.
Din Content Marketing kalender giver overblik over din Content Marketing – ved hjælp af en redaktionel kalender, årshjul og udgivelsesplan.
Med en Content Marketing strategi får du en tydelig retning, og sikrer at du producerer succesfuldt indhold – både for dig og din målgruppe.
Content Marketing handler om at lave kvalitetsindhold, der oprigtigt hjælper dine kunder – og samtidig sælger uden at være en salgstale.
SOSTAC modellen planlægger din virksomheds marketingstrategi og marketingplan fra start til slut, igennem seks overskuelige faser.
Forretningsmodellen trin for trin gennemgår 10 trin i udviklingen af en succesfuld forretningsmodel med Business Model Canvas.