Marketingkanaler

Marketingkanaler

Marketingkanaler er din vej til målgruppen, og kan opdeles i forskellige metoder, der skaber et match mellem virksomheden, kanalen og kunden.

Marketingmodeller

Marketingmodeller

Marketingmodeller er værktøjer til at se samspillet mellem din virksomhed og kunder oppefra, så du kan kommunikere din strategi tydeligt.

Marketingstrategi

Marketingstrategi

Denne marketingstrategi guide handler om relationen mellem virksomhed, kunder og kanaler – samt hvilke mål og modeller du kan arbejde med.

Optimeringsplan

Optimeringsplan i Growth-Driven Design

Optimeringsplanen i Growth-Driven Design giver et overblik over mulighederne i hjemmesideoptimeringen, så du og dit team kan holde fokus.

Hjemmesidestrategi

Hjemmesidestrategi i Growth-Driven Design

Hjemmesidestrategi handler om at have styr på virksomheden og brugernes mål med hjemmesiden – inden du går i gang med selve webdesignet.

Growth-Driven Design

Growth-Driven Design: moderne webdesign

Growth-Driven Design er en moderne webdesignmetode, der ikke ser lanceringen som slutningen af projektet, men starten af en løbende proces.

Hvad koster en hjemmeside? Michelle Henderson, Unsplash

Hvad koster en hjemmeside?

Hvad koster en hjemmeside? Amatør hjemmesider koster 300-500 kr., mens en professionel hjemmeside starter ved 10.000 kr. – hvorfor denne forskel?

Levende hjemmeside

Er din hjemmeside død eller levende?

5 tips til hvordan du får en levende hjemmeside. Få en sund og rask hjemmeside, der får liv fra marketing og integration med sociale medier.

Din hjemmeside er aldrig færdig

Din hjemmeside er aldrig færdig

Undgå at din hjemmeside bliver efterladt til en stille død! Læs hvorfor din hjemmeside aldrig er færdig, men en levende del af din virksomhed.